Saturday, November 13, 2010

Macam Bagus!!!

Isu TB=takot bini...bg ak xde istilah ini, kalau seorang suami@isteri sayang menyangi, saling menghormati....itulah kewajiban & tanggungjwb....

Permulaan bicara...Apakah maksud seorang kawan???Perlukah kite bKwn dgn orang yg mengkucar kacirkn rumah tangga kite???

Tahukah mereka berapa byk kasih antara suami/isteri?Tahukah mcm mana mereka bertolenrasi?Tahukah  macam mana mereka menyelesaikn masalah?TAHUKAH anda sebagai KAWAN??? TIDAKkn???Kwn hanya ORANG LUAR....hanya bleh lihat dari luar......

Tak perlu lah klu ajakkn anda tidak dpersetujui.....Anda perlu nak jdkn "BAHAN", walaupun mulut anda seperti "BONTOT AYAM" (ayam jgk dPersalahkn) Tak perlu lah nak "BAHAN" berulang kali.......Sabar ade Batasnye, Maruah perlu dJage walaupun UMUR SUAMI/ISTERI ini lebeh MUDA, jgn lah dPijaknye kepala sampai ke tanah.....
nak ckp aku childish silakan.........

Anda dh TUA tp TAK MATANG.......Tak Paham Batas2 & Maruah bagi Seorang suami/isteri......

Pergi lah kursus kawin dulu,mungkin itu pun masih blom cukup, walau apapun moga selamat & bahagialah isteri/suami anda kemudian hari nnti.........~end